BSMM @ PUNCAK

Just another WordPress.com weblog

Jadual Aktiviti Diploma dan Degree Semester Semasa BSMM UiTM Puncak Alam dan Puncak Perdana

Assalamualaikum dan salam 1Malaysia. Izinkan saya memperkenalkan diri saya. Nama saya Muhamad Faiz bin Danyal dan saya merupakan Ahli AJK SERANTA bagi Badan Sabit Merah Malaysia UiTM Puncak Perdana dan Puncak Alam 2012/2013. Sekiranya ada apa-apa pertanyaan tentang apa sahaja yang saya postkan dalam Blog BSMM ini, boleh berikan respon dalam Group Facebook BSMM c UiTM (AJKD 2012/13) PA & PP. Untuk makluman ahli-ahli BSMM UiTM Puncak Perdana dan Puncak Alam, berikut merupakan jadual aktiviti-aktiviti Diploma dan Degree BSMM PP & PA bagi Semester semasa:

Diploma:

Program lawatan ke IPK, KL
• Bakal diadakan pada 27 Julai 2013
Undang- Undang Kemanusiaan Antarabangsa
• Bakal diadakan pada 24 Ogos 2013
Aras Tinggi dan Menyelamat bersama Bomba
• Bakal diadakan pada 10 September 2013

Degree:

Pengambilan Ahli Baru
• Bakal diadakan pada 25-26 September 2013
FUN
• Bakal diadakan pada 5 Oktober 2013
Latihan Detachment
• Bakal diadakan pada 18 Oktober 2013
PCA
• Bakal diadakan pada 1-3 Nov 2013
Pameran Kesihatan bersama BSMM Cawangan Petaling Jaya
• Bakal diadakan pada 11-15 Nov 2013
AGM
• Bakal diadakan pada 29 Nov 2013

Sekiranya terdapat apa-apa penundaan, pembatalan atau perubahan dalam jadual aktiviti-aktiviti yang dijangka diadakan dalam Semester ini, saya akan memberi informasi terbaru melalui blog BSMM ini dari semasa ke semasa. Saya berharap kerjasama antara ahli-ahli BSMM amatlah dialu-alukan untuk memastikan perjalanan aktiviti-aktiviti BSMM Puncak Alam dan Puncak Perdana berada dalam keadaan lancar dan mengikut jadual.

Sekian, terima kasih.

F.D.

Leave a Reply

